duminică, 20 martie 2011

Flori, fete si băieti

  Nu e cea mai frumoasă zi pentru grădinărit dar ca să nu folosesc o negaţie zic este una dintre cele mai câinoase zi pentru grădinărit, iată că de la o negaţie am trecut la un enunţ cu înţeles negativ deci am rămas cam pe loc, ceea ce mă îndreptăţeşte să fiu deschisă pentru negaţie şi să reiau rugându-vă să mă iertaţi: nu e cea mai minunată zi pentru grădinărit dar bunica mea mi-a trimis zeci, da, zeci, de trandafiri de la treisute de km depărtare şi ei trebuie trataţi cum se cuvine, adică luaţi şi plantaţi în grădiniţa noastră de flori. Abia aştept să îi văd crescând, să le simt parfumul, să le admir frumuseţea, cu mintea, ochii şi cu nasul pot deja să îi văd crescuţi, să le simt parfumul şi să îi admir în toată splendoarea lor. Sunt cu un ochi înspre fereastră ca să văd când termină taticash de scos gazonul de pe o suprafaţă rotundă ce va constitui un rond de flori care va fi încercuit de unii dintre trandafirii bunicii. Mai am un trandafir îmbobocit pe care îl aştept să crească şi să înflorească, e Kiti care a imbobocit de ieri dimineaţă, de atunci de când i-am tăiat, ah, cât de dureros e să tai şuviţe ondulate de treizeci de cm lungime, părul scurt, atât de scurt cât îl avea pe la doi ani, cred că o dată la şapte ani e bine să fie tuns dar tuns un păr lung şi greu şi ars de atâtea ori de soare, foen sau bătut de vânt şi chinuit de atâtea elastice şi agrafe de păr. E foarte drăgălaşă şi aşa, lui Felix îi place noua coafură a surorii lui, Horica, şi el, o place însă o preferă cu părul lung. Am încercat să îl ajut pe taticash la scos gazonul dar, credeţi-mă, e o muncă fizică foarte grea astfel că am preferat să iau chitara lui Horica în braţe, asta e o muncă fizică uşoară, să mă aşez pe mânerul fotoliului din camera de muzică, să trag perdeaua, să-mi concentrez privirea spre taticash ca să văd când termină de săpat şi să mă apuc de cântat. Eu voi planta florile, aşa că e inutil să vă duceţi cu gândul la o anumită fabulă cu un greiere şi o furnică .


6 comentarii:

Tina spunea...

Asa-i,a fost o zi cainoasa de gradinarit, dar nici vineri nu a fost mai bine (atunci am lucrat noi razbit in gradina). Si probabil primavara asta mai intarzie, daca nu cumva vine iar direct vara. :))Deci amanarea nu are rost.
Imi place tunsoarea asimetrica a lui Kiti si ma declar de-a dreptul invidioasa: te lasa sa o tunzi?!
E asa de tarziu ca iti pot ura deja o saptamana faina cu spor la ce vrei tu. :)

Mamiţuni spunea...

Mmm, ce frumos o sa fie la voi la vara!
Cat despre Kiti, e foarte frumoasa si cu parul lung, si cu parul scurt!

MihaelaMaria spunea...

Tina, multumesc, sa vina vara!!! recunosc ca tunsoarea nu s a vrut asimetrica si recunosc ca mai- mai sa plang 'unde-s pletele cele aurii?' dar e o durere asumata astfel ca trece acceptata, deci mai usor:) da, draga de ea ma lasa sa o tund. apropo de asta, imi amintesc de cand era mica, 2-3 ani, la gradinita mergea cu tot felul de pieptanaturi (era o gradinita speciala, copiii aveau tot felul de probleme) si mamicile ma 'invidiau' pt cat de aranjata si cocheta parea kiti mereu:)
o saptamana frumoasa va doresc si eu (chiar de-i intr un ritm mai alert:))

MihaelaMaria spunea...

mamituni, e deja frumos da' numai eu pot sa vad asta deocamdata:) despre tunsoarea lui kiti, vezi mai sus, va strangem in brate de gradinitari:)

Ceska777 spunea...

Kiti cu par scurt????? Ii sta foarte bine! Duc copilul la gradi si revin sa citesc postarea, intai am vrut sa comentez poza.....

MihaelaMaria spunea...

ihi, ihi, plang dupaparul ei:(